חווית העובד

מדברים רבות על חווית לקוח בבית עסק, ומדגישים את חשיבותה להצלחתו של בית העסק, אך לא מדברים הרבה על חווית העובד. בבואנו לעסוק בחווית לקוח צריכה להישאל שאלה מתבקשת: "מיהו הגורם המשפיע ביותר על חווית הלקוח?". ובכן, התשובה לכך ברורה - נותן השירות, קרי העובד.

חווית העובד היא מרכיב המושפע ישירות מהבעלים של בית העסק ומהמנהלים ברמות השונות, כאשר כל עובד חווה את הארגון ברמה שלו. האחריות על חווית העובד מוטלת כמובן על הבעלים של בית העסק, אשר מונע מתוך ההבנה שעיצוב חווית העובד דורשת השקעת משאבים כספיים ומשאבים ארגוניים נוספים, אם באפיון ואם בעיצוב חווית העובד, מה גם שבבתי עסק גדולים ישנו ממונה ארגוני על חווית העובד.

חווית העובד מתחילה למעשה ביום שבו העובד נמצא במגע הראשוני ביותר עם בית העסק - תהליך האיתור, המיון והקבלה לעבודה, ממשיכה בתהליך ההדרכה וההכשרה של העובד ובעבודתו היומיומית, ומסתיימת בעזיבת העובד, בין אם ביוזמתו ובין אם ביוזמת הארגון.

אנחנו ב- InSightOut מאמינים בחשיבות הגדולה של חווית העובד, ויכולים להציע מגוון פתרונות ארגוניים לאפיון חווית העובד ולעיצובה בפועל - יצירת חווית משתמש בפורטל הארגוני (Insighter), הבניית מערכי הדרכה, יצירת מנגנוני תגמול לעובדים מצטיינים, הפקת אירועים וימי כיף ועוד.

 

 

הפורטל הארגוני - Insighter

הפורטל הארגוני, ה- Insighter, הוא כלי עבודה ממוחשב לבעלי עסקים, ומנהלים ולעובדים, אשר אינם מחזיקים במערכת לניהול קשרי לקוחות (Customer Relations Management - CRM) ייעודית לצרכיהם.

כידוע, פיתוח של מערכת CRM דורש לא מעט משאבים כספיים, וכרוך באפיון מעמיק ובמיפוי הצרכים של כלל המשתמשים בבית העסק, כך שהחלום להפעיל פורטל ארגוני מתמסמס במהירות בשל מורכבותו ובשל עלויותיו הכספיות.

אנחנו ב- InSightOut פיתחנו פורטל ארגוני מודולרי, נגיש ואיכותי בעלות נמוכה יחסית עבור בית העסק. הפורטל הארגוני, ה- InSighter, הוא כלי עבודה לשימוש יומיומי לבעלי בתי עסק, למנהלים ולעובדים, אשר מסייע ביצירת שפה ארגונית משותפת, בשימור ידע וזיכרון ארגוני ובעיצוב זהות ארגונית ייחודית. בסיס הפורטל הארגוני אופיין על ידינו מתוך ההיכרות המעמיקה והמתמשכת שלנו עם מגוון בתי עסק הזקוקים למערכת כזו (בעיקר רשתות של מסעדות ושל חנויות המופעלות בזכיינות), כאשר כל אחד ממרכיביה ניתן להתאמה אישית עבור בית העסק. העיצוב עצמו התבצע על בסיס ההבנה שחשובה מכל היא חווית המשתמש, המקרינה ישירות על חווית העובד.

 

 

ספר רשת

כיום בתי עסק רבים מתפתחים במהירות לרשתות, אשר חלק מסניפיה מופעלים ע"י זכיינים.

בעידן שבו בעלי הרשת מתקשים לעתים לבסס את מוטת השליטה שלהם מול הזכיינים ולהעביר להם את ערכי הרשת, את אופן הפעולה של הרשת ואת "ארגז הכלים" הנדרש, ראינו את הצורך ביצירת ספר רשת, שיהווה שפה משותפת עבור בעלי ומנהלי הרשת מול כלל הסניפים המופעלים בזכיינות או בבעלות ישירה, וייצור זהות ארגונית אחידה.

אנחנו ב- InSightOut פיתחנו מודל לספר רשת, המהווה בסיס מוצק להדרכת עובדים חדשים, לחניכת מנהלים ולניהול התפעול השוטף של הרשת. ספר הרשת נבנה תוך שיתוף פעולה הדוק עם בעלי הרשת ועם נציג מטעם הרשת, תוך העלאת צרכים מהסניפים.

 

 

צרו איתנו קשר

מלאו את הטופס, ונציג מטעמנו ייצור עמכם קשר בהקדם.

בין לקוחותינו

  • כתובת למשלוח דואר: ציפורן 3, יבנה, 81513    |
  • טלפקס: 072-2223420    |
  • דוא”ל:

© כל הזכויות שמורות ל- InSightOut

האתר עוצב ונבנה על ידי תכלת פרסום