החזון וערכי החברה

חברת InSightOut נוסדה בשנת 2015 ע"י אלעד נעים במטרה לתת מענה לבתי עסק ולארגונים שונים בכל הקשור לחווית הלקוח ולחווית העובד במקביל להצעת סל סדנאות והדרכה, פתרונות ארגוניים ושירותי ייעוץ.

החזון שלנו הוא להיות החברה המובילה בישראל לבניית ולשדרוג חווית השירות בבית הלקוח תוך התאמה לצרכיו הייחודיים. החברה תציע כלים יצירתיים ומקצועיים, שביניהם ביקורות, סדנאות, הדרכות וייעוץ ארגוני ואסטרטגי, במטרה להטמיע את תודעת השירות ואת חשיבות חווית הלקוח בקרב הדרגים השונים בחברה, במקביל ליצירת חווית עובד אשר תשתקף החוצה במפגש עם הצרכן.

אנחנו ב- InSightOut מובילים את החברה ע"פ הערכים הבאים -

  • התאמה לצרכי הלקוח.

  • מקצועיות.

  • אמינות.

  • ראייה הוליסטית.

  • מצוינות.

  • שיפור מתמיד.

  • חדשנות.

  • יצירתיות.

  • שירותיות.

  • זמינות ונגישות.

 

 

מי אנחנו?

אלעד נעים - מנכ"ל

  • תואר ראשון בהנדסת חשמל ובכלכלה וניהול מהטכניון - מכון טכנולוגי לישראל.
  • לימודי תעודה בהנחיית קבוצות מטעם משרד החינוך.
  • בעל ניסיון רב בתחום חווית הלקוח וחווית העובד בדגש על מסעדנות, על מלונאות, על תיירות ועל קמעונאות.
  • בעל ניסיון רב בכריית מידע ומודיעין עסקי, במחקר אנליטי ובעיבוד ובניתוח נתונים.
  • בעל ניסיון רב בהבניית מערכי הדרכה והכשרות במסגרות שונות.
  • רס"ן (מיל') ביחידת מודיעין מובחרת.
                   ר.

 

 

הסיפור שלנו

הסיפור של InSightOut מתחיל ברצון לשפר את חווית הלקוח בבתי עסק ובארגונים שונים בישראל, והצורך נבע מתוך ההיכרות עם בתי עסק ועם ארגונים שונים בעולם, שבהם ישנה חשיבות רבה לתחומים אלו. רציתי לחולל שינוי אמיתי בתחומים אלו, ולא להסתפק בהצגת נתונים כפי שנעשה כיום, אלא לספק תובנות וליצור שיתוף פעולה ארוך טווח עם בתי עסק ועם ארגונים החל מהרמה הטקטית (רמת השטח) ועד הרמה האסטרטגית (רמת הבעלים והמנהלים), תוך מתן תוצרים רלוונטיים לכל אחד מהדרגים. מלכתחילה האמנו שהמפתח לחווית לקוח חיובית נעוצה בקשר ההדוק לחווית העובד, מתוך ההבנה שחווית עובד חיובית מסייעת לגיבוש זהות ארגונית ייחודית וליצירת גאווה ארגונית, אשר מחלחלת מהעובדים עד אחרון הלקוחות.

בעבר עסקתי בתחום חווית הלקוח כשכיר בחברות אחרות, אך לא חשתי שהדברים נעשו בצורה הנכונה מבחינת לקוחות החברה. היה ברור לי לחלוטין שאני בעל ידע וניסיון רב בתחום חווית הלקוח, והבנתי שיש לי את הכלים ואת היכולות לקדם בתי עסק וארגונים מסוגים שונים בשל הניסיון הרב שצברתי במגוון תחומים - החל מחווית לקוח, דרך חווית עובד ועד לכריית מידע ולמודיעין עסקי. הרגשתי שחברה העוסקת בחווית לקוח כתחום ליבה יכולה להתפתח לתחומים נוספים הקשורים לחווית הלקוח, והחיבור בין התחומים האלו יכול ליצור סינרגיה משמעותית וחשובה עבור כל בית עסק שיימנה על לקוחות החברה. לצד זאת, חשתי שזוהי הזדמנות להגשמה עצמית ולמימוש עצמי מתוך הראייה שהשמיים הם הגבול.

כאשר העמקתי בבידול התחרותי של החברה לעומת חברות אחרות, הגעתי אל המסקנה שהייחודיות שלה נעוצה בחיבור שבין הרמה הטקטית (רמת השטח) לבין הרמה האסטרטגית (רמת המנהלים והבעלים) וביכולת לספק תוצרים רלוונטיים ומשמעותיים לכל בעל תפקיד. זאת ועוד, חווית הלקוח נכרכה בחווית העובד באופן הדוק מתוך ההבנה שהאינטראקציה של בית העסק מול הלקוח מתבצעת בעיקר ע"י העובד.

השילוב בין הידע שצברתי בעבודה עם שווקים הבינלאומיים ובעבודה עם נותני שירות בינלאומיים, אשר מובילים את התפתחות חווית הלקוח יחד עם הניסיון ועם ההיכרות שלי עם השוק הישראלי יכולים להצעיד קדימה כל בית עסק שמאמין בחשיבות חווית הלקוח, וכפועל יוצא מכך להביא לעלייה ברווחיות בית העסק.

וכך, בשנת 2015 פתחתי את חברת InSightOut, חברה צעירה, חדשנית, יצירתית ודינמית, אשר מונחית ע"י אמות מידה בינלאומיות, אך גם מותאמת לשוק הישראלי.

 

 

למה דווקא אנחנו?

כשחשבנו על הבידול התחרותי שלנו לעומת חברות אחרות בתחום חווית הלקוח, הבנו שאמנם בשוק ישנן לא מעט חברות ותיקות ומנוסות בתחום, אך לנו יש ניסיון מצטבר מתחומים שונים, התלהבות, רצון להצליח ובעיקר - אנחנו רואים את השילוב של שלושת הכוחות - חווית לקוח, פיתוח ארגוני (סדנאות והדרכה, חווית העובד) וייעוץ ארגוני ואסטרטגי כמקשה אחת.

אנחנו ב- InSightOut מאמינים בתהליך ליווי כולל, המתחיל מהכרת בית העסק על בוריו, וממשיך במיפוי צרכיו ובגיבוש יעדים לביצוע. ביקורות הלקוח הסמוי, ביקורות המתחרים, ביקורות טלפוניות, ביקורות תפעול, ביקורות לקוחות אמת וכריית המידע והמודיעין העסקי הן הכלים העומדים לרשותנו לשיקוף המצב הקיים בבית העסק ע"פ המדדים שנקבעו בעבודה היסודית שלנו מול בית העסק. לאחר מכן, כלים אלו מאפשרים לנו לעקוב אחר גרף ההתקדמות של בית העסק ואחר העמידה ביעדים שהוגדרו. כמובן, הדרך להשגת יעדים אלו רצופה בסדנאות ובהדרכה, בין אם בסדנאות מובנות מראש ובין אם בסדנאות המותאמות אישית לבית העסק, וממשיכה בייעוץ ארגוני ואסטרטגי. מעגל זה יוצר מנגנון ייעוץ, פיקוח ובקרה אשר מסייע לבעל בית העסק ולמנהלים ברמות השונות, כל אחד בהתאם לצרכיו.

ביקורות הלקוח הסמוי שאנחנו מבצעים הינן ברמה הגבוהה ביותר, תוך הפקת תובנות באשר לחוזקות ובאשר לחולשות בית העסק, וכל זאת לצד רמת פירוט גבוהה ואופן הגשה אסתטי ונגיש. את המידע המצטבר מסבב ביקורות לקוח סמוי על סוגיהן נוכל להצליב עם ביקורות לקוחות אמת ועם כריית מידע, כך שלבעל בית העסק ולמנהלים תהיה תמונה ברורה ושלמה ככל הניתן, ועם הזמן המידע יהפוך לידע. יחד עם בית העסק נוכל לבנות כלים שונים לליווי ולשדרוג חווית הלקוח באמצעות סדנאות, הדרכה וייעוץ ארגוני ואסטרטגי. במקביל לכל אלו נוכל להציע פתרונות ארגוניים, המבוססים על הפורטל הארגוני, ה- Insighter, ועל עיצוב חווית העובד בבית העסק.

InSightOut על שום מה? החשיבות שאנחנו רואים בתובנות ללקוח הנחו אותנו בבחירת השם לחברה שלנו, ובכך ראינו בעיקר את הערך המוסף שלנו על המתחרים. כאשר חשבנו לעומק על המקום שלנו מול בתי העסק הנמנים על לקוחותינו, הגענו למסקנה שמחד אנחנו עובדים בעיקר מול הבעלים של בית העסק ומול מנהלים, ומאידך מדריכים את נותני השירות בכלל הרמות. על כן, ראינו את עצמנו כחברה העובדת בשיתוף פעולה הדוק עם בית העסק, אולם במקביל ראינו בעצמנו חברה עצמאית המספקת ייעוץ, בקרה ופיקוח חיצוניים שאינם תלויים. חיברנו את שלושת המרכיבים האלו - התובנות (Insight), הפנים (In) והחוץ (Out), ויצרנו את חברת InSightOut, ששמה לה למטרה לקדם את בתי העסק הנמנים על לקוחותיה, ומעבר לעיצוב ולשיפור חווית הלקוח וחווית העובד בהן, מצופה ממנה גם להביא לעלייה ברווחיות בית העסק.

 

 

צרו איתנו קשר

מלאו את הטופס, ונציג מטעמנו ייצור עמכם קשר בהקדם.

בין לקוחותינו

  • כתובת למשלוח דואר: ציפורן 3, יבנה, 81513    |
  • טלפקס: 072-2223420    |
  • דוא”ל:

© כל הזכויות שמורות ל- InSightOut

האתר עוצב ונבנה על ידי תכלת פרסום